СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ПАРТНЕР:
ІТ-ПАРТНЕР:
ЮРИДИЧНИЙ ПАРТНЕР:
ІМІДЖЕВИЙ ПАРТНЕР:
ІМІДЖЕВИЙ ПАРТНЕР:
ІМІДЖЕВИЙ ПАРТНЕР:
ІМІДЖЕВИЙ ПАРТНЕР:
ПАРТНЕР ВИСТАВКИ:
ПАРТНЕР ВИСТАВКИ:
ГЕНЕРАЛЬНИЙ МЕДІА-ПАРТНЕР:
СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МЕДІА ПАРТНЕР:
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР:
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР:
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР:
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР:
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР:
ЗА ПІДТРИМКИ:
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР:
24 Февраля 2015
Головна платформа FMCG-нетворкінгу України
FMCG Industry Forum
Роздрібна торгівля в особливий період: співробітництво - запорука успіху.
ул. Б. Хмельницкого, 53

    FMCG Industry Forum щорічно збирає на своєму майданчику рітейлерів, постачальників і дистриб’юторів товарів повсякденного попиту з метою обговорення проблем галузі, вирішення питань співробітництва постачальників з роздрібними мережами та обміну практичним досвідом удосконалення системи продажів, інноваціями, методами та особливостями просування товарів повсякденного попиту в Україні.

    2014 рік видався надзвичайно складним для українського FMCG-ринку. Нестабільність політичної ситуації. Втрата ринку частини території держави. Різке падіння обмінного курсу гривні. Падіння попиту разом зі зниженням купівельної спроможності українського покупця. Зміна асортиментної матриці внаслідок відмови від товарів, що імпортуються з Росії. Це лише невелика частина факторів з якими довелось мати справу українському FMCG-бізнесу.

Які перспективи розвитку FMCG-ринку в 2015 році?
Як скористатися українським виробникам зі зміни уподобань покупців та бойкоту російських товарів за умови зниження купівельної спроможності українців, та зменшення бюджетів на розробку нових товарів та брендів?

Чи вдасться українським товаровиробникам зайняти свою нішу на європейському ринку?
На ці та багато інших запитань зможуть отримати експертну відповідь делегати
FMCG Industry Forum 2015.

Основні блоки програми форума:

  • Відкрита дискусійно-аналітична секція: "Вектор розвитку FMCG-ринку України" 
  • Практична секція: "Роздрібра торгівля в особливий період"
  • Дискусійна панель: Чи є торгівля в зоні АТО та в Криму?
  • Закупівлі 2015: Взаємовідносини постачальників та торгівельних мереж
  • Спеціальний переговорний блок про постачання/закупку FMCG-продукції
В рамках першої секції форуму планується обговорення блоку питань про нові можливості експорту в ЄС для українських товаровиробників, що відкриваються в зв`язку з підписанням Угоди про асоціацію.
Спеціальний гість блоку:
  • Jocelyn Guitton, 1-й секретар торгово-економічного відділу, Представництво Європейського Союзу в Україні
 
Також серед спікерів та експертів форуму: 
  • Ігор Гугля, Директор, GT Partners Ukraine
    Тема доповіді: «Актуальний стан ринку торгових площ в українському FMCG-рітейлі»
  • Максим Машляківський, Керівник відділу досліджень ринків споживчих товарів, Gfk Ukraine
    Тема доповіді: «Зміни вподобань українських споживачів FMCG-товарів» 
  • Анна Фоменко, Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, Reckitt Benckiser 
    Тема доповіді: «Успішний досвід виходу FMCG компанії в on-line. Як підвищити продажі на ринку, що падає» 
  • Cвятослав ПокотилоКерівник відділу ВІ, Керівник відділу BI, Ferrero Ukraine
    Тема доповіді: "Впровадження інформаційних технологій в практику відділу продажів"
  •  Ганна Сісецька, Радник, Василь Кісіль І Партнери
    Тема доповіді:  «Договори торгівельних мереж з виробниками/постачальниками»
  • Олександр Попов, Менеджер проектів з бізнес аналітики, ORACLE
    Тема доповіді: "Oracle BI для рітейла та роздрібних торгівельних мереж"
  • Сергій Шавлукевич, Комерційний директор, Пакко Холдинг  
  • Вікторія Ільченко, Бізнес-аналітик, Скайлайн Софтвер
    Тема доповіді: "Оптимізація взаємодії постачальника та торговельної мережі за рахунок автоматизації"
  • Тетяна Ковтун, Керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами, Colgate Palmolive
  • Андрій УсенінДиректор по продажу, Бель Шостка Україна 
  • Дмитро Волошин, Національний менеджер з продажу, Unilever 
  • Лілія Комарова, Керівник відділу закупівель ВТМ, ЕКО-Маркет
  • Олена Ломакіна, Директор з продажу, Молочний Альянс 
  • Тетяна Лукинюк, Національний менеджер з продажу, Mars Ukraine
  • Євген Шульга, Комерційний директор, Галичина
  • Данило Катсонов, Керівник експортного напрямку в країни ЄС, Чумак 
  • Андрій Мартинюк, Комерційний директор, ГАЛС ЛТД
  • Іван Бобро, Національний менеджер з продажу, Johnson & Johnson
  • Тетяна Поденежко, Національний КАМ, Лакталіс-Україна

Ви також можете долучитись до формування контенту форума і

            

*Робочі мови форуму: українська та російська.

 

 
Слідкуйте за найсвіжішою інформацією на сторінці форуму в ФБ:    
Видео архив
Спеціальний переговорний блок про постачання/закупку товарів.

В рамках останньої секції форуму буде виділено час та спеціально обладнані місця для проведення переговорів між представниками торгівельних мереж та компаній FMCG-виробників. 

Умови участі:

Стандартний пакет делегатської участі включає:

  • Відвідування заходу, участь у всіх секціях та дискусіях
  • Інформаційні матеріали форуму
  • Участь в експрес-знайомстві
  • Участь в переговорному блоці про постачання/закупку FMCG-продукції
  • Обід, кава-брейки
  • Участь у розіграшах призів
  • Отримання презентаційних матеріалів після проведення форуму (за винятком презентацій, які доповідачі відмовились надати згідно політики їхніх компаній)
  • Отримання фото-звіту заходу
 

 
Реєстрація учасників 13-го FMCG Industry Forum завершена.
Ви можете взяти участь в роботі 14-го FMCG Industry Forum
Деталі та реєстрація за посиланням
 http://meetingpoint.ua/eventlist/view/id/282.


Керівник проекту:

Олександр Бояринов
a.boyarinov@meetingpointgroup.com

Телефон:
+38 /044/ 232-98-40
E-mail:
Регистрация спикера

Регистрация делегата

Стать партнером

Заказать мероприятие